مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-16سياسي

افتتاح اندیشکده راهبردی آدینه در شیراز


طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولان، اندیشکده راهبردی آدینه در شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولان، اندیشکده راهبردی آدینه در شیراز افتتاح شد.

مجموعه اندیشکده آدینه به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه و صدا و سیمای مرکز فارس در شیراز راه اندازی شده و شامل یک استودیوی تخصصی تولید محتوا ، قرارگاه فضای مجازی و ساختار اندیشکده برای تبیین راهبردهای فرهنگی و اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در آیین افتتاح این اندیشکده، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشته اند، متاسفانه جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب در تبیین صحیح و منطقی آرمانها، ارزش ها و رویکردهای خود با ضعف جدی مواجه است حال آنکه فطرت پاک انسان ها، همراه و همسو با تبلیغ و تبیین الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس، آیت الله لطف الله دژکام افزود: اتفاق مهمی که انتظار می رود این اندیشکده و مجموعه رسانه ای آن در خلق آن موفق باشد، این است که بتواند با مخاطب عام در سطح جامعه به ویژه فضای مجازی ارتباط مطلوب برقرار کند و محتوای فاخر و منطبق با نیاز روز را تولید و در سطح وسیع منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اندیشکده راهبردی آدینه در شیراز

افتتاح اندیشکده راهبردی آدینه در شیراز