مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-16پزشكي

ثبت تنها یک فوتی در 8 روز اخیر


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از ثبت تنها یک فوتی در هشت روز اخیر در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از ثبت تنها یک فوتی در هشت روز اخیر در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر رضا چمن در نشستی با مدیران استان اظهار کرد: طی هفته گذشته یک وقفه در سِیر بیماری در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بوجود آمد و یک روند کُند نزولی را تجربه کردیم.

وی با اشاره به روند بسترهای کووید19 در شهرستان های شاهرود و میامی افزود: به طور میانگین 13 تا 18 نفر در شبانه روز در مجموعه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ادامه داد: به طور میانگین 45 تا 50 مورد مثبت کرونا در هر شبانه روز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود شناسایی می شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 64 بیمار با تست مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بستری هستند که 10 نفر در آی سی یو مراقبت می شوند.

دکتر چمن با اشاره به کاهش موارد فوتی ناشی از این همه گیری در دو شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود گفت: در 8 روز گذشته تنها یک مورد فوتی قطعی مثبت کرونا در مجموعه دانشگاه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تنها یک فوتی در 8 روز اخیر

ثبت تنها یک فوتی در 8 روز اخیر