مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16سياسي

2 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند


استاندار سمنان با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی و شیوع ویروس کرونا در سطح استان، گفت: دو شهرستان آرادان و میامی هم اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند، ابراز کرد: امیدواریم با تلاش ویژه شاهد تبدیل وضعیت رنگ بندی زرد شهرستان های سرخه و مهدی شهر به آبی و رنگ بندی نارنجی شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به زرد و سپس آبی باشیم.

استان سمنان طی 48 ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشته است استاندار سمنان گفت: در 48 ساعت گذشته خوشبختانه فوتی با تست مثبت کرونا در استان نداشتیم که ورودی به بیمارستان ها و آی سی یوها نیز با دوری از ساده انگاری و با رعایت پروتکل ها و همراهی و همکاری مردم، کاهش یابد.

هاشمی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان و 74 درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دُز اول واکسن را دریافت کردند که از این لحاظ در وضعیت مطلوبی قرار داریم، گفت: 35 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و 31 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم روز 13 آبان با رعایت پروتکل ها و در فضای باز و در محوطه مدارس و دانشگاه ها برگزار خواهد شد که مصوبه آن توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

2 شهرستان استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند