مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-16سياسي

تذکر رییس دیوان عدالت اداری به سازمان تامین اجتماعی و برخی دستگاه های اجرایی


رییس دیوان عدالت اداری در نشست مشترک کارگروه تامین اجتماعی، اجرای آرای صادره از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری به عنوان پارلمان حقوقی را برای همه سازمان ها لازم الاجرا دانست.

- رییس دیوان عدالت اداری در نشست مشترک کارگروه تامین اجتماعی، اجرای آرای صادره از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری به عنوان پارلمان حقوقی را برای همه سازمان ها لازم الاجرا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری، در نشست تخصصی کار گروه تامین اجتماعی به منظور پیشگیری از طرح دعاوی در دیوان، احقاق حقوق شهروندان و آسیب شناسی قوانین و مقررات که با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، برگزاری جلسات پیشگیری و آسیب شناسی موضوعات را از دغدغه های اصلی دیوان عدالت اداری دانست و افزود: همه ما دور یک میز هستیم و دغدغه های مشترک داریم که چیزی غیر از احقاق حقوق شهروندان نیست و در این خصوص هر آن چیز که به دیوان عدالت اداری مربوط می شود درصدد رفع آن هستیم.

مظفری با اشاره به اینکه دیوان عدالت اداری تنها مرجعی است که براساس قانون اساسی در حوزه عدالت اداری تشکیل شده است، گفت: دیوان عدالت اداری در حوزه پیشگیری و آسیب شناسی موضوعات در کنار سازمان تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر رییس دیوان عدالت اداری به سازمان تامین اجتماعی و برخی دستگاه های اجرایی

تذکر رییس دیوان عدالت اداری به سازمان تامین اجتماعی و برخی دستگاه های اجرایی