مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-16بين الملل

آغاز مرحله دوم پویش تزریق واکسن کرونا در شرق تهران


شهردار منطقه 13 تهران از اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهرداری در قالب تزریق واکسن کرونا به شهروندان در یک اتوبوس سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی و مساجد منتخب خبر داد.

-  مجتبی شکری، شهردارمنطقه 13 در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان با شعار تهران دوباره جان می گیرد ،گفت: در ادامه پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران در پایگاه های ثابت و سیار، ایستگاه مترو نیروی هوایی در خط چهار، اتوبوس ویژه واکسیناسیون در فلکه دوم نیروی هوایی و پنج مسجد منتخب در نواحی چهارگانه میزبان شهروندان هستند.

وی افزود : با اعزام واحد سیار، نسبت به تزریق واکسن در مساجد منتخب منطقه شامل  چهارده معصوم(ع)، سرکانیا، جامع امام صادق(ع) و ابا عبدالله الحسین(ع) در خیابان پیروزی، میدان امام حسین(ع) ، دماوند ، امامت و پیروزی اقدام می شود.

به گفته شهردار منطقه، یک دستگاه اتوبوس سیار نیز در پایانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی نیز مستقر است که مسافران می توانند از این فرصت برای واکسیناسیون استفاده کنن.

 شکری اضافه کرد : واحد مستقر در ایستگاه مترو نیروی هوایی نیز به خدمت رسانی به شهروندان در فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندانی تهران مشغول بوده تا شهروندان بدون دغدغه در سفر درون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم پویش تزریق واکسن کرونا در شرق تهران

آغاز مرحله دوم پویش تزریق واکسن کرونا در شرق تهران