مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-16سياسي

کاهش استقبال مردم از واکسن کرونا در کرمان


هم اکنون در استان هیچ شهر قرمز کرونایی نداریم، اما این به معنی عادی انگاری و نبود خطر نیست و مراسم 13 ابان به صورت اجتماع وبا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- استاندار کرمان گفت: در برخی مناطق استان کرمان استقبال مردم از واکسن کرونا پایین است که مسئولان محلی با همکاری مردم باید برای بالابردن ضریب واکسیناسیون تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، آقای زینی وند درنشست استانی مقابله با کرونا گفت: راه مقابله با کرونا واکسناسیون به موقع و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و مردم اخبار و اطلاعات مربوط به واکسن کرونا را از طریق رسانه های معتبر ورسمی دنبال کنند و به مطالب غیر علمی و نادرست که گاهادر برخی فضا های مجازی منتشر می شود توجه نکنند.

وی افزود: هم اکنون در استان کرمان شهر قرمز کرونایی نداریم و بدین سبب دورکاری کارمندان نیز لغو شده و بسیاری از خدمات اجتماعی و اداری به مردم در استان به شرط تزریق واکسن کرونا است.

بصیری جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هم گفت: هم اکنون در استان هیچ شهر قرمز کرونایی نداریم، اما این به معنی عادی انگاری و نبود خطر نیست و مراسم 13 ابان به صورت اجتماع وبا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش استقبال مردم از واکسن کرونا در کرمان

کاهش استقبال مردم از واکسن کرونا در کرمان