مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-16بين الملل

مانع تراشی محمود عباس در تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی


منابع ویژه مصری از خبری غیرمنتظره درمورد معامله تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری قاهره پرده برداشتند.

- منابع ویژه مصری از خبری غیرمنتظره درمورد معامله تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری قاهره پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع به روزنامه العربی الجدید گفتند، سرویس های مصری مطلع از پرونده اسیران، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را به این امر متهم می کنند که او به دلیل اعتراض به وجود نام مروان البرغوثی از رهبران جنبش فتح در لیست اسامی اسیرانی که حماس قصد دارد آنها را در ازای آزادی چهار اسیر اسراییلی در نزد خود، آزاد کند، نقش خرابکارانه ای در انجام این معامله یا ایجاد پیشرفت در آن داشته است.

این منابع گفتند، عباس به چند طرف از جمله مصر فشار می آورد تا قبل از شروع هرگونه مذاکرات برای تبادل اسیرانی که البرغوثی نیز جزء آنهاست درمورد برخی ترتیبات و مناصب داخلی و مسائل مربوط به ابقای نامحدود خود در ریاست تشکیلات خودگردان توافق شود.

حماس قبلا اعلام کرده بود که لیست اسیرانی که در معامله جدید خواهان آزادی آنهاست شامل سران ملی و نیروهایی از گروه های مختلف می شود.

فدوی البرغوثی، همسر مروان البرغوثی قبلا با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد و او هم تاکید کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشی محمود عباس در تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی

مانع تراشی محمود عباس در تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی