مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-16دانش

پیشنهاد دانشگاه خوارزمی برای حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه


در نشست فوق العاده روسای دانشگاه های استان البرز، مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس های آموزشی دانشگاه های این استان مورد بررسی قرار گرفت.

- در نشست فوق العاده روسای دانشگاه های استان البرز عنوان شد پیشنهاد دانشگاه خوارزمی برای حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه در نشست فوق العاده روسای دانشگاه های استان البرز، مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس های آموزشی دانشگاه های این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عزیزالله حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی و رییس شورای روسای دانشگاه های استان البرز در این نشست در خصوص مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس های آموزشی گفت: شیوه برگزاری حضوری کلاس ها برای هر دانشگاه متفاوت است و حضور دانشجویان با توجه به شرایط منطقه و میزان واکسیناسیون و شرایط هر دانشگاه و تصمیم شورای استان انجام می شود و شیوه نامه هر دانشگاه بعد از تایید ستاد کرونای استان البرز اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: شورای استان مسئولیت سنگینی دارد.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه با وزیر علوم ادامه داد؛ به طور مشخص در خصوص مصوبه ستاد کرونا و حضوری شدن کلاس ها، درخواست کرد که دانشگاه ها از مصوبه ستاد کرونا عدول نکنند و جنبه های مختلف حضور دانشجو باید دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دانشگاه خوارزمی برای حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه

پیشنهاد دانشگاه خوارزمی برای حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه