مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-16اقتصادي

کُل روستاهای بالای 10 خانوار فارس برق دارد/تلاش برای تامین برق عشایر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که اکنون 100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار تحت پوشش این شرکت در سراسر استان، از نعمت برق برخوردار است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که اکنون 100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار تحت پوشش این شرکت در سراسر استان، از نعمت برق برخوردار است.

احمدرضا خسروی شنبه 24 مهر به خبرنگاران گفت: تلاش برای تامین برق آبادی ها و مناطق عشایرنشین و خانوارهای عشایر نیز با استفاده از ظرفیت سامانه های برق خورشیدی، ادامه دارد و امیدوار هستیم تا پایان امسال، به سطح مطلوبی برسد.

خسروی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1896 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر استان فارس تحویل داده شده و 554 دستگاه دیگر از این سامانه ها نیز تا پایان سال، تحویل خانوارهای عشایر غیور فارس خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: اعتبار هزینه شده برای این تعداد سامانه تحویل شده، بیش از 189 میلیارد ریال بوده که به طور تقریبی 90 درصد هزینه هر سامانه توسط دولت و 10درصد توسط متقاضی عشایری پرداخت شده است.

خسروی خاطرنشان کرد: مراحل نیازسنجی، طراحی، الگوی ساخت و تعیین مشخصات فنی این سامانه تحت نظارت و راهبری دفتر برق روستایی شرکت توانیر و توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کُل روستاهای بالای 10 خانوار فارس برق دارد/تلاش برای تامین برق عشایر

کُل روستاهای بالای 10 خانوار فارس برق دارد/تلاش برای تامین برق عشایر