مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-16سياسي

تأمین نظم و امنیت بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: تأمین نظم و امنیت بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امنیت پایدار، عامل اصلی توسعه است، گفت: تأمین نظم و امنیت بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در راستای استقرار نظم و امنیت در استان، اظهار کرد: انسجام و هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی دستگاه های اجرایی، فرصت بی بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی صحنه ها و روزهای سخت و دشوار در کنار مردم بوده و امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است.

ناجا از هیچ تلاشی برای تامین امنیت فروگذار نمی کند فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از حمایت های مدیریت ارشد استان از فعالیت های ناجا قدردانی کرد و گفت: مردم آذربایجان شرقی همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده اند.

سردار حسین عبدی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی برای تأمین نظم و امنیت در استان و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نظم و امنیت بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است

تأمین نظم و امنیت بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است