مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-16سياسي

مهدی دوستی: حل مشکلات بشاگرد نیازمند اعتبارات ویژه است+عکس


استاندار هرمزگان گفت مشکلات بشاگرد با اعتبارات جاری و عمرانی قابل حل نیست و رفع مشکلات این شهرستان نیازمند بودجه و اعتبارات ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی که جمعه 23مهرماه با همراهی معاون عمرانی خودو نمایندهٔ حوزه شرق استان برای بازدید به برخی از روستاهای بشاگرد رفته بود، درباره این سفر عنوان کرد: این شهرستان با مجموعه ای از مشکلات مختلف در زمینه های راه، آب، برق، زیرساخت های آموزش و اشتغال مواجه است  و برای تسریع در امور این شهرستان بایستی منابع جدیدی برای آن پیش بینی شود.

  وی با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان بشاگرد، گفت باید با اقدامی سریع و در کوتاه مدت، امکانات آموزشی لازم برای تحصیل دانش آموزان این شهرستان فراهم شود که این موضوع جدی پیگیری خواهد شد و پس از آن کارهای دائمی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان وجود طیف متنوعی از محصولات معدنی در بشاگرد را از پتانسیل های این شهرستان دانست و گفت: از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه دعوت می کنیم.

شرکت در نماز جمعه سردشت - بشاگرد دوستی اضافه کرد: تمرکز و مطالعات بر روی چهار دشت ویژه در شهرستان بشاگرد صورت می گیرد تا به چهار هاب کشاورزی تبدیل شوند و همچنین با توجه به گستردگی کشت، ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی دوستی: حل مشکلات بشاگرد نیازمند اعتبارات ویژه است+عکس

مهدی دوستی: حل مشکلات بشاگرد نیازمند اعتبارات ویژه است+عکس