مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-16فناوري

افزایش تعرفه های مخابراتی الزامی است اما...


دبیر سندیکای مخابرات با بیان اینکه خصوصی شدن ارتباطات ثابت مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: بخش خصوصی می تواند در این حوزه سرمایه گذاری کند و نهادهای حکومتی نیز امنیت را تامین کنند چون مخابرات بخش استراتژیک است و باید به آن توجه شود.

- دبیر سندیکای مخابرات با بیان اینکه خصوصی شدن ارتباطات ثابت مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: بخش خصوصی می تواند در این حوزه سرمایه گذاری کند و نهادهای حکومتی نیز امنیت را تامین کنند چون مخابرات بخش استراتژیک است و باید به آن توجه شود.

فرامرز رستگار در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری کنفرانس شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت های ارتباطی ، اظهار کرد: این کنفرانس رویدادی عمومی نیست بلکه ویژه حضور افراد اهل موضوع و متخصص است و شرکت کنندگان آن را دستگاه های سیاست گذار، اجرایی و کارفرمایی بزرگ و زنجیره تامین کنندگان نیازهای بخش حاکمیت و اجرایی تشکیل می دهند.

تاکید ما در این کنفرانس به ظرفیت های شبکه ملی اطلاعات با استفاده حداکثری از توانمندهای داخلی است.

توسعه نیافتن شبکه ارتباطات ثابت دبیر کنفرانس شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت های ارتباطی با تاکید بر اینکه توسعه نیافتن شبکه ارتباطات ثابت یکی از دلایل پیشرفت نکردن شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: توسعه، به ویژه در حوزه ثابت به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه های مخابراتی الزامی است اما...

افزایش تعرفه های مخابراتی الزامی است اما...