مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-16اقتصادي

خدمت به جامعه صنعتی و اقتصادی مصداق عمل صالح است


استاندار یزد با بیان اینکه امروز خدمت به جامعه صنعتی، اقتصادی و تولیدی مصداق عمل صالح است، بیان کرد: خانه صنعت و معدن، قوه عاقله ی حوزه اقتصادی استان است و با این نگاه، - ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان اینکه امروز خدمت به جامعه صنعتی، اقتصادی و تولیدی مصداق عمل صالح است، بیان کرد: خانه صنعت و معدن، قوه عاقله ی حوزه اقتصادی استان است و با این نگاه، خواستار گشایش فصل جدیدی از ارتباطات تعاملی میان مجموعه مدیریت ارشد استان و این تشکل صنعتی هستیم تا با همتی مضاعف، مسائل را پیگیری و حل کنیم.

مهران فاطمی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که خانه صمت و دیگر تشکل های این حوزه قوه عاقله ی حوزه اقتصادی استان هستند، گفت: موفقیت مدیریت استان در مباحثی نظیر اقتصاد، تولید، سرمایه گذاری و دیگر مسائل مرتبط با این بخش، مستلزم استفاده از مشاوره ها، راهبردها و راهکارهای این مجموعه ها و همراهی با آن هاست.

استاندار افزود: مبنای انتصاب و ابقای مدیران جسارت و همت آن ها برای پیگیری مسائل، برداشتن موانع از مسیر تولید و اقتصاد استان و نیز تفسیر قانون به نفع تولید کننده است.

فاطمی با بیان این که در این جلسه مطالب بسیار خوب و پخته ای توسط روسای انجمن های تخصصی خانه صنعت و معدن مطرح شد، بر تدوین سندی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جامعه صنعتی و اقتصادی مصداق عمل صالح است

خدمت به جامعه صنعتی و اقتصادی مصداق عمل صالح است