مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-16سياسي

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در دوره توانمندسازی علمدار ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: - مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها و مجموعه های دانشجویی را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در دوره توانمندسازی علمدار ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها و مجموعه های دانشجویی را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کنند.

یوسفی با بیان اینکه هدف تحقیق و آموزش باید تولید علم باشد افزود: فقر علمی، فقر صنعتی را به دنبال دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از عوامل اصلی تحول دانشگاه ها و حرکت به سمت دانشگاه اسلامی را ایجاد جوشش و تغییر از درون توسط دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی در این راستا رسالتی تاریخی و نقشی جدی دارند.

وی با بیان اینکه توان علمی ورود به عرصه های مختلف، توانمندی در انجام چرخه کامل حل مسئله و گستره مأموریتی در سطوح مختلف جغرافیایی از ویژگی های منحصر به فرد بسیج دانشجویی است اضافه کرد: با توجه به تنوع رشته های دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند

تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند