مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-16اقتصادي

تدوین سند توسعه روستایی گام موثر در توسعه پایدار روستاهای استان تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه با اجرایی شدن سند توسعه روستایی می توان به اهداف برنامه ریزی شده برای تحقق رشد 7.

- تدوین سند "توسعه روستایی" گام موثر در توسعه پایدار روستاهای استان تهران رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه با اجرایی شدن سند توسعه روستایی می توان به اهداف برنامه ریزی شده برای تحقق رشد 7.

6 درصدی استان دست پیدا کرد، گفت: تدوین سند توسعه روستایی گام موثر در حوزه توسعه پایدار روستاهای استان تهران است.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند تدوین سند توسعه روستایی در استان تهران و تاثیرات آن بر توسعه پایدار استان گفت: در قانون برنامه ششم توسعه قانونگذار بدنه کارشناسی تصمیم ساز را مکلف به هویت بخشی به روستاها کرده است تا از این باب هر روستا شخصیتی اقتصادی و اجتماعی برایش تعریف شود و از تمرکز جمعیتی در مناطق شهری کاسته شود.

وی با اشاره به تحولات بنیادین که در روستاهای استان ایجاد شده است، افزود: روستاهای در جوار کلانشهرها اکنون هویت تازه ای گرفته اند و در بحث تامین نیروی کارگری و فعالیت های صنعتی فعال تر شده اند.

مهاجرت از روستاها و رشد شهرنشینی علاوه بر ایجاد مشکلاتی در حاشیه شهرها کاهش شدید میزان باروری را نیز سبب شده است؛ در حقیقت کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه روستایی گام موثر در توسعه پایدار روستاهای استان تهران

تدوین سند توسعه روستایی گام موثر در توسعه پایدار روستاهای استان تهران