مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-16سياسي

پوزه هر دشمنی را به خاک می کوبیم/ارتش فاقد معنویت است، پوشالی است


اخلاق و معنویت را یکی از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با پشتیبانی این ویژگی ها، در برابر هر دشمنی ایستاده است و پوزه آن را به خاک می کوبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اظهار داشت: بیست و چهارم مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه کارکنان این سازمان تبریک عرض می کنم.

وی افزود: جمله مهم امام خمینی در خصوص رسالت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش این است که کار عقیدتی سیاسی نزدیک کردن دل ها به سوی پروردگار است.

این جمله جای تفکر دارد و ما باید با بصیرت و معنویت این نگاه عمیق حضرت امام را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به مولفه های توان رزم گفت: توان رزم مولفه های فیزیکی و غیرفیزیکی را در بر می گیرد که انتهای این مولفه ها ما را به توان بازدارندگی می رساند.

امیر سیاری برخورداری از توپ، تانک، ناو، جنگنده، زیردریایی و تجهیزات زمینی و هوایی را از مولفه های فیزیکی قدرت عنوان کرد و ادامه داد: آموزش، انضباط و.

از مولفه های غیرفیزیکی قدرت هستند.

وی با اشاره به اینکه مولفه های برتر ساز قدرت نیز از دیگر مولفه های ایجاد قدرت هستند؛ افزود: همین مولفه های برتر ساز همچون بصیرت، ایمان به خدا، معنویت گرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوزه هر دشمنی را به خاک می کوبیم/ارتش فاقد معنویت است، پوشالی است

پوزه هر دشمنی را به خاک می کوبیم/ارتش فاقد معنویت است، پوشالی است