مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-16سياسي

برپایی اجتماع «بیعت» در امیرچقماق/برگزاری جشنواره سرودهای مهدوی


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) از برگزاری اجتماع بزرگ بیعت، همزمان با سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این اجتماع در جوار مزار شهدای گمنام در امیرچقماق برگزار می شود.

- با اشاره به برنامه های گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولیعصر در یزد اظهار داشت: مانور تجدید بیعت با امام عصر (عج) و تجدید میثاق با شهیدان شامل اجرای سرود، حرکت کاروان شاد مهدوی، رژه موتوری بسیج و پلیس و تاکسیرانی و اورژانس، آتش نشانی از مسجد صاحب الزمان خیابان مهدی آغاز به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها از امروز (شنبه) در مناطق مختلف استان اجرای می شود، از امروز تا جمعه 30 مهرماه، ویژه برنامه های مهدوی نظیر برنامه های کارشناس محور، خبرها و رویدادهای مهدوی و پخش نماهنگ و سرودهای مهدوی از صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.

رستگاری همچنین از برگزاری جشن بزرگ در امتداد غدیر خبر داد و یادآور شد: این جشن در روزهای 29 و 30 مهرماه در یزد و شهرستان های استان برگزار می شود.

رستگاری همچنین از برگزاری نشست های دانشجویی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها به صورت مجازی با موضوع رسالت دانشگاه در تمدن سازی ظهور خبر داد و گفت: این برنامه روز دوشنبه، 26 مهرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اجتماع «بیعت» در امیرچقماق/برگزاری جشنواره سرودهای مهدوی

برپایی اجتماع «بیعت» در امیرچقماق/برگزاری جشنواره سرودهای مهدوی