مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-16اقتصادي

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند


فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست تامین گاز زمستان افزود: دستگاه های دست اندرکار در زمینه تامین سوخت زمستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این فصل سرد مردم سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.

استاندار بیان کرد: اقدامات لازم در زمینه واگذاری جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان توسط دستگاه های دست اندرکار انجام شود.

مدرس خبابانی با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی داشته باشند تا دست دلالان در بازار گاز مایع قطع شود افزود: لازم است تا بر نحوه تامین سیلندر گازمایع اقدام جدی صورت گیرد تا مردم با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه نشوند.

وی ادامه داد: فرمانداران باید در زمینه توزیع نظارت کنند چراکه بازوی اجرایی و نظارتی ما در زمستان پیش رو هستند لذا باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی نسبت به مخاطرات استفاده از سیلندر گازمایع در خودرو به صورت جدی در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند