مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-16سياسي

سمپوزیوم «اتنوموزیکولوژی» برگزار می شود/ اعلام جزییات فراخوان


سمپوزیوم یک روزه «اتنوموزیکولوژی» توسط گروه موسیقی شناسی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر با همکاری شورای بین المللی موسیقی سنتی به دبیری محمدرضا آزاده فر برگزار خواهد شد.

- ، گروه موسیقی شناسی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر با همکاری شورای بین المللی موسیقی سنتی (ICTM) به منظور معرفی دستاوردهای یک سال گذشته اتنوموزیکولوژی در ایران و معرفی فعالیت های علمی و میدانی در حوزه قوم موسیقی شناسی و همچنین ایجاد پیوند میان پژوهشگران این حوزه، اولین سمپوزیوم اتنوموزیکولوژی ایران را در 21 آذر ماه سال 1400 با دبیری محمدرضا آزاده فر برگزار می کند.

در متن فراخوان این رویداد آمده است: اهداف سمپوزیوم : به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردهای مطالعات اتنوموزیکولوژی در ایران، پیوند و آشنایی دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مطالعات موسیقی شناسی ایرانی و قوم موسیقی شناسی، ارتقای فرهنگ مطالعات آکادمیک موسیقی در ایران، معرفی فعالیت های شورای بین المللی موسیقی سنتی (ICTM).

رویکرد و موضوع سمپوزیوم: رویکرد و موضوع اولین دوره سمپوزیوم آزاد است و به ارائه مطالعات موسیقی شناسی ایرانی و آخرین دستاوردهای میدانی در حوزه قوم موسیقی شناسی می پردازد.

محل برگزاری سمپوزیوم: محل برگزاری سمپوزیوم دانشگاه هنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم «اتنوموزیکولوژی» برگزار می شود/ اعلام جزییات فراخوان

سمپوزیوم «اتنوموزیکولوژی» برگزار می شود/ اعلام جزییات فراخوان