مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-16سياسي

تأخیر در انتصاب استاندار قزوین مدیران را بی انگیزه کرده است


دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین گفت: تأخیر برای انتخاب استاندار سبب شده تا نوعی سرگردانی و بی انگیزه بودن برای مدیران دستگاه ها ایجاد شود.

- محمدحسین شفیعی ها در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شاخصه های مورد نیاز برای انتخاب استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به ایجاد تغییرات کلی در سیستم اجرایی دولت و انتخاب ریاست جمهور نکته مهم در انتخاب مسئولان داشتن نگاه جهادی و انقلابی است.

وی باور و ایمان به انقلاب را شاخص اصلی استاندار آینده استان قزوین دانست و افزود: یکی از دلایل عقب ماندگی های موجود در استان استفاده از نیروهای غیربومی فاقد شناخت لازم از قزوین در سطح عالی استان بوده است.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین ادامه داد: از سوی دیگر عدم دقت در انتخاب مدیران توانمند برای مسئولیت های استان، سبب شد تا فضای استان سنگین باشد و ما رکود و عدم کارآمدی را احساس کنیم.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید جوان و توانا باشد عنوان کرد: در طی این هشت سال انتخاب 4 استاندار سبب شد تا ثبات مدیریت در کارها از بین رفته و مسائل استان دچار مشکل شود و بسیاری از ظرفیت ها راکد بماند و با توجه به این مسائل نیازمند نگاه انقلابی و جهادی برای بهره برداری از ظرفیت های استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در انتصاب استاندار قزوین مدیران را بی انگیزه کرده است

تأخیر در انتصاب استاندار قزوین مدیران را بی انگیزه کرده است