مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-16سياسي

بومی گزینی و کارآمدی معیار توأمان انتخاب استاندار در گیلان باشد


رییس مجمع نمایندگان گیلان توانمندی، ساده زیستی و کارآمدی را از شاخص های انتصاب استاندار جدید در گیلان دانست و گفت: بومی بودن استاندار باید در اولویت باشد اما نباید این شاخص فدای کارآمدی شود.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت بابیان اینکه با تغییر دولت تغییر در سیاست ها، متداول است، اظهار کرد: انتصاب استاندار برای گیلان باید هم تراز با انقلاب و در شأن مردم استان باشد.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های استاندار انقلابی و کارا در گیلان، گفت: استاندار در دولت کنونی باید توانمند، ساده زیست، شفاف، دغدغه مند، کارآمد در تجربه و ترجیحاً بومی باشد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بابیان اینکه ما همیشه بر گزینه بومی بودن استاندار تأکیدداریم، افزود: بومی بودن استاندار باید در اولویت باشد اما نباید این شاخص فدای کارآمدی شود.

نماینده مردم کارآمدی را از الزامات بسیار مهم در تعیین استانداران دانست و خاطرنشان کرد: باید از افرادی که نهایت پتانسیل و کارآمدی را دارند بهره گرفت تا از استعداد و ظرفیت های استان به ویژه در نیروی انسانی و منابع طبیعی به نحو احسن استفاده شود.

صفری بابیان اینکه تعیین استانداری کارآمد و جهادی می تواند گیلان را در کشور شاخص کند، افزود: خوشبختانه استان گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی گزینی و کارآمدی معیار توأمان انتخاب استاندار در گیلان باشد

بومی گزینی و کارآمدی معیار توأمان انتخاب استاندار در گیلان باشد