مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-16اقتصادي

کشتار دام های آبستن بی سر و صدا ادامه دارد


مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به اینکه کشتار دام های مولد و آبستن بی سر و صدا ادامه دارد، گفت:در حوزه تامین نهاده های دامی همچنان با مشکل مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مجتبی عالی مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تأمین نهاده های دامی مورد نیاز تولید کنندگان گفت: مشکل تأمین ذرت، جو و سویا برای دامداران همچنان وجود دارد و اتفاق خاصی در این زمینه نیافتاده است.

وی در مورد اینکه آیا مشکل در بارگیری نهاده ها است یا همچنان در تخصیص سهمیه به دامداران چالش وجود دارد گفت: اصلاً تخصیص داده نمی شود و عملاً می توانم بگویم طی هفته های اخیر نه تنها شرایط بهبود نیافته بلکه بدتر هم شده است.

عالی درباره مباحث مطرح شده از سوی برخی مسئولان مبنی بر اینکه در تأمین و توزیع نهاده های دامی مشکلی وجود ندارد، افزود: فعلاً همه چیز در حد حرف است و امیدواریم که این وعده ها هر چه زودتر عملیاتی شود و شرایط تولید کنندگان بهبود یابد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حوزه دام سبک و سنگین همچنان با مازاد مواجه هستیم، تصریح کرد: مازاد دام و گوشت در کشور بسیار زیاد است و خریداری نیز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار دام های آبستن بی سر و صدا ادامه دارد

کشتار دام های آبستن بی سر و صدا ادامه دارد