مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-16سياسي

شهید کامران قیاسوند: تا رفع فتنه در جهان از پای نخواهیم نشست


شهید کامران قیاسوند در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «به دنیا ثابت کنید ما مرد جنگیم و تا رفع فتنه از جهان از پای نخواهیم نشست» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

3018/ تبرک لحظاتمان با شهیدکامران قیاسوند بسم الله الرحمن الرحیم با سلام درود بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود و نایب بزرگوارش امام خمینی و با درود و سلام بر شهدای صدر اسلام تاکنون و درود بی پایان بر رزمندگان قهرمان جبهه های نبرد حق علیه باطل و با آرزوی طول عمر بابرکت برای امام امت و شفای عاجل برای تمام مجروحین و معلولان جنگ تحمیلی.

 برادران جهاد کنید که پیروز خواهید شد، خداوند جهاد را برای اسلام قرار داده که امتحانی الهی است، بیایید بکوشیم در این امتحان قبول شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید کامران قیاسوند: تا رفع فتنه در جهان از پای نخواهیم نشست

شهید کامران قیاسوند: تا رفع فتنه در جهان از پای نخواهیم نشست