مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-16سياسي

سفرهای استانی دولت موجب تصمیم گیری برای حل مشکلات با توجه به مشاهدات عینی می شود


سفرهای استانی رییس جمهور باعث می شود تا دولتمردان بتوانند با توجه به مشاهدات عینی خود تصمیمات لازم را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

- قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و هیأت دولت گفت: سفرهای استانی رییس جمهور باعث می شود تا دولتمردان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و بدون واسطه حرف های مردم را بشنوند و بتوانند با توجه به مشاهدات عینی خود تصمیمات لازم را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

وی افزود: برای حل مشکلات مردم و کشور نمی توان به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مکتوب از سراسر نقاط کشور اتکا کرد و حضور دولتمردان و رییس هیأت دولت در مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم برای برنامه ریزی ها و اتخاذ تصمیمات برای حل مشکلات تأثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان اظهار داشت: این سفر یک سفر یک روزه بود و رییس جمهور در محل پروژه آب و فاضلاب اهواز و نیز افتتاح آبرسانی جفیر حضور پیدا کرد و بعدازظهر هم در جلسه استانداری حضور داشت.

ساعدی خاطرنشان کرد: در سفر آقای رییس جمهور به خوزستان این فرصت فراهم نشد که به مناطق مختلف به خوزستان سفر کند و پای حرف ها و درددل های مردم بنشیند و مشکلات آنها را از نزدیک و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی دولت موجب تصمیم گیری برای حل مشکلات با توجه به مشاهدات عینی می شود

سفرهای استانی دولت موجب تصمیم گیری برای حل مشکلات با توجه به مشاهدات عینی می شود