مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 02:402021-10-15سياسي

ضرورت طراحی اینترنت امن برای کودکان ایرانی/تعریف والدین از کودک موفق درست نیست


بهزاد خلیلی جمعیت پژوه و کارشناس حوزه خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در پیمایش های معتبر ملی مشخص شده است که مهمترین دلایل عدم تمایل ایرانیان به فرزند آوری و یا انتخاب تک فرزندی ، - بهزاد خلیلی جمعیت پژوه و کارشناس حوزه خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در پیمایش های معتبر ملی مشخص شده است که مهمترین دلایل عدم تمایل ایرانیان به فرزند آوری و یا انتخاب تک فرزندی ، به ترتیب اولویت در مواردی چون نگرانی از آینده فرزند، ترس از عدم تربیت صحیح وی و در نهایت مشکلات و مسائل اقتصادی پیش روی آن ها خلاصه می شود.

وی تصریح کرد: ایرانی ها به شدت دوست دارند که فرزندشان در همه امور موفق شود و متاسفانه تعریف درستی از موفقیت ندارند و می خواهند به هر قیمتی شده همه امکانات را برای او مهیا کنند و در تکاپوی فعلی تربیت درست کودک را فراموش می کنند.

ضرورت مسئولیت پذیر بار آوردن کودکان! این خانواده پژوه اضافه کرد: مسئولیت پذیری فرزندان کلید واژه جدی و اصلی برای گسترش و تشکیل خانواده است و افراد پس از ازدواج و تصمیم به فرزند دار شدن باید به طور جدی به این موضوع بیندیشند و متاسفانه نظام آموزشی فعلی هم توجهی به این مسئله ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت طراحی اینترنت امن برای کودکان ایرانی/تعریف والدین از کودک موفق درست نیست

ضرورت طراحی اینترنت امن برای کودکان ایرانی/تعریف والدین از کودک موفق درست نیست