مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 02:152021-10-15بين الملل

رژیم صهیونیستی باید بهای آتش بس در غزه را بپردازد


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که آتش بس اخیر در نوار غزه مستلزماتی دارد و رژیم صهیونیستی باید بهای آن را بپردازد.

- به نقل از المسیره، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی باید بهای آتش بس در غزه را بپردازد.

خلیل الحیه تاکید کرد: آتش بس اخیر مستلزماتی دارد و رژیم اشغالگر باید آماده پرداخت بهای آن باشد در غیر این صورت برقراری آتش بس به صورت مجانی میسر نیست.

وی افزود: ما برای شکستن محاصره با استفاده از تمام راهکارهای داخلی و خارجی با کمک برادران در مصر، قطر و نیز سازمان ملل متحد جدی و مصمم هستیم.

تدابیری با همکاری طرف های میانجی برای فشار به رژیم اشغالگر در زمینه های متعدد از جمله صید، تبادل تجاری و صادرات و واردات در جریان است.

این عضو حماس با اشاره به سفر هیات حماس به قاهره گفت: از برادران در مصر خواستار افزایش فعالیت های تجاری شدیم و آنها پاسخ مثبت دادند و وعده های زیادی به ما داده شد.

وی همچنین از اعلام آمادگی مصر برای مشارکت در بازسازی نوار غزه خبر داد و افزود: طرف مصری قول مساعدی درباره تسهیل تردد مسافران از گذرگاه رفح و تلاش برای حل بسیاری از مشکلات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی باید بهای آتش بس در غزه را بپردازد

رژیم صهیونیستی باید بهای آتش بس در غزه را بپردازد