مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 00:502021-10-15بين الملل

رایزنی های رابرت مالی درباره برجام در سفر به منطقه


رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که در سفر به امارات، قطر و عربستان درباره برجام و مسائل منطقه گفتگو خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این مقام وزارت خارجه آمریکا روز جمعه به وقت محلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که مشتاقانه در انتظار سفر به امارات، قطر و عربستان سعودی از 15 تا 21 اکتبر هستم.

وی تصریح کرد در این سفر در مورد مسائل منطقه ای و تلاش ما برای مذاکره به منظور بازگشت متقابل به برجام گفتگو خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت خارجه آمریکا، سفر این مقام آمریکایی به این سه کشور منطقه از امروز جمعه 15 اکتبر تا 21 اکتبر (23 تا 29 مهرماه) بطول خواهد انجامید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که رابرت مالی در این سفر با شرکای ما درباره ایران و فعالیت های منطقه ای آن و نیز تلاش برای مذاکره به منظور بازگشت متقابل به تعهدات برجامی بحث و گفتگو می کند.

رابرت مالی روز چهارشنبه در اندیشکده کارنگی اذعان کرد ایران تا زمانی که آمریکا از توافق برجام خارج نشده بود، به تعهدات خود در برجام عمل می کرد.

اگر دولت پیشین آمریکا از برجام خارج نشده بود ما در این نقطه نبودیم.

این روز ها در آستانه از سرگیری دور جدید مذاکرات وین، آمریکا، اروپا و منطقه شاهد رفت و آمد های بسیار دیپلمات ها و سیاستمدارانی است که از طریق دیپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های رابرت مالی درباره برجام در سفر به منطقه

رایزنی های رابرت مالی درباره برجام در سفر به منطقه