مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-15سياسي

ماموریت اصلی منتظران ظهور چیست؟


رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که ظهور حضرت حجت برای تحقق حاکمیت همه ارزش ها و زیبایی است، - ایسنا/خوزستان رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که ظهور حضرت حجت برای تحقق حاکمیت همه ارزش ها و زیبایی است، گفت: ماموریت اصلی منتظران ظهور این است که اکنون با این باور که امام حاضر است و هر لحظه امکان دارد آنها را برای همراهی فراخوان کند، با چنین فضا و آمادگی روحی زندگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت حجت بن الحسن(عج) به تمام شیعیان، امت اسلامی و جهان بشریت، اظهار کرد: آغاز این امامت از لحظه شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) است زیرا بر اساس اعتقاد ما، زمین هیچ زمانی از امام معصوم و حجت خدا خالی نیست.

بنابراین از لحظه ای که امام یازدهم روحشان از بدن خارج می شود و به آسمان می شتابد، امامت حضرت حجت یعنی از هشتم ربیع الاول سال 1260 هجری قمری شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان این که امروز امام ظاهر نیست اما حاضر است و این اراده الهی است، ادامه داد: وقتی که امر و اذن الهی صادر شود، ظهور ایشان تحقق پیدا می کند و امام ظاهر و در معرض دید ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت اصلی منتظران ظهور چیست؟

ماموریت اصلی منتظران ظهور چیست؟