مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-15سياسي

ماجرای توهین عضو شورای شهر سمنان به منتقدان چه بود؟+ سند


در روزهای اخیر، مطلبی با مضمون توهین عضو شورای شهر سمنان به منتقدان در فضای مجازی منتشر شده؛ اما ماجرا از چه قرار بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بازگشایی پیاده راه امام خمینی (ره) به روی خودروها در روزهای اخیر به خبر داغ رسانه ها و فضای مجازی در استان سمنان تبدیل شده است.

این موضوع واکنش های متفاوتی را از سوی مردم، مؤثران و حتی اعضای شورای شهر سمنان و متعاقب آن، دستگاه های نظارتی به همراه داشت؛ تا آنجا که رییس شورای شهر اذعان کرد او با تشخیص خود، دستور بازگشایی این خیابان سنگ فرش را که برای آن حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده، داده است! بعد از چندی کشمکش در این باره، پستی از رضا صباغیان ، عضو شورای شهر سمنان در یکی از گروه های تلگرامی سمنان منتشر شد که در آن آمده بود: اقدام بله.

اشتباه بود.

ولی موج سواری دلالان و متضررین و سوءاستفاده از این فضای غبارآلود کاملاً قابل مشاهده است که والله اگر پیاده راه جیبشان را با پول و باج دادن سواره راه کنی، یک شبه مطالبه از پیاده راه حتی به جاده کمربندی هم تغییر خواهد کرد .

این نوشته واکنش های متعدد مردم و منتقدان را به همراه داشت که خواستار عذرخواهی صباغیان شده بودند؛ اما یک روز بعد، این عضو شورای شهر سمنان بیانیه ای را توسط یکی از پیج های سمنان منتشر کرد که در آن آمده است: اینجانب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای توهین عضو شورای شهر سمنان به منتقدان چه بود؟+ سند

ماجرای توهین عضو شورای شهر سمنان به منتقدان چه بود؟+ سند