مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 19:452021-10-15سياسي

کشف 38 تن مواد مخدر در فارس/ هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 38 و مواد مخدر در سال جاری خبر داد و با تاکید بر لزوم حفظ امنیت، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای عزیز نیروی انتظامی، گفت: پایه گذاری و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت، به دنبال محقق شدن پلیس هوشمند و ارتقاء خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: هدف گزاری و مأموریت هایی که نیروی انتظامی در سطح جامعه انجام می دهد، همگی برای امنیت و آرامش مردم است و این موضوعی است که دشمنان آن را نمی خواهند و قصد دارند بین مردم و پلیس فاصله بیندازند.

وی با تأکید بر همراهی و همکاری مردم با مأموریت های نیروی انتظامی، گفت: پلیس به دنبال آن است تا امنیت و آرامش را در جامعه رواج دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در سال جاری حدود 38 تن انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 24 درصدی روبرو بوده است.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، بیان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان و با هماهنگی دستگاه قضایی، با مخلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 تن مواد مخدر در فارس/ هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی

کشف 38 تن مواد مخدر در فارس/ هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی