مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-15دانش

دانشگاه بین المللی چابهار در پذیرش دانشجویان غیرایرانی محدودیت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو؛ آبروِش در آیین خوشامدگویی به دانشجویان غیرایرانی که در محل دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در مسجد کابل افغانستان و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه، - ناصر آبروِش سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: دانشگاه بین المللی چابهار در پذیرش دانشجویان غیرایرانی محدودیت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو؛ آبروِش در آیین خوشامدگویی به دانشجویان غیرایرانی که در محل دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در مسجد کابل افغانستان و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه، اظهار داشت: در بحث دانشجویان جدیدالورود 84 مورد پذیرش داریم که تاکنون ثبت نام 72 نفر قطعی شده است.

وی افزود: تا امروز مراحل اخذ ویزای 12 نفر از این دانشجویان که بیشتر از ولایت های مختلف افغانستان و پاکستان هستند انجام شده و روند صدور ویزای بقیه دانشجویان نیز در حال انجام است.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار با بیان اینکه این دانشگاه دارای 22 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است، گفت: مجموعه آموزشی بین المللی چابهار در حوزه سواحل مکُران استان سیستان و بلوچستان همچنین دارای مرکز رشد و پارک علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی چابهار در پذیرش دانشجویان غیرایرانی محدودیت ندارد

دانشگاه بین المللی چابهار در پذیرش دانشجویان غیرایرانی محدودیت ندارد