مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 02:002021-09-28سياسي

برگزاری نشست بین المللی «اربعین، معنویت و فضائل اخلاقی»


نشست بین المللی «اربعین، معنویت و فضائل اخلاقی» با حضور جمعی از اندیشمندان ایران و دیگر کشورها بویژه عراق به همت کمیته فرهنگی - آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

- نشست بین المللی اربعین، معنویت و فضائل اخلاقی با حضور جمعی از اندیشمندان ایران و دیگر کشورها بویژه عراق به همت کمیته فرهنگی - آموزشی ستاد مرکزی اربعین در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست ناصر سودانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه روم گفت: این آیه نکات لطیفی دارد.

قرآن می فرماید همه توجهت را به سمت دین قرار بده، حنیف کسی است که در خط دین حرکت می کند و خط دین راهی که درست و مستقیم است.

وی امام حسین واهل بیت (ع) را الگوها و حجت خدا روی زمین برشمرد و گفت: برای حرکت در مسیر خدا باید ما پا جای پای امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) بگذاریم و به دنبال آنها در مسیر درست حرکت کنیم.

اربعین مدرسه عشق است و همه در اینجا الفبای فطرت، عشق و محبت به انسان کامل را یاد می گیرند.

در ادامه محمدهادی همایون، رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه امام صادق طی سخنانی حضور بانوان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین را ضروری دانست و اظهار کرد: اربعین باید با مشارکت خانم ها برگزار شود و رشد ما در این قسمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بین المللی «اربعین، معنویت و فضائل اخلاقی»

برگزاری نشست بین المللی «اربعین، معنویت و فضائل اخلاقی»