مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 23:102021-09-28سياسي

مجتهد مجاهد شاگرد مکتب حسینی


شهید سیدعبدالکریم هاشمی نژاد(رضوان الله علیه) از همان آغاز نهضت امام خمینی از همراهان و یاوران استاد خود بود اولین تجربه زندان او به پانزده خرداد 1342 برمی گردد و این روند در شکلهای مختلف ادامه داشت تا اینکه در سال 1350 دستگیر و برای همیشه ممنوع المنبر گردید.

- پایگاه خبری جماران: هفتم مهر ماه سال 1360 جنایت کاران آدم کش فرقه رجوی ـ منافقین ضد خلق ـ خون پاک عالمی مجاهد از ذرّیه زهرای اطهر(س) را بر زمین ریختند و جامعه اسلامی و نسل تشنه حقایق و معارف قرآن و سنت را از قلم توانا و زبان گویای یک مجتهد مجاهد محروم کردند.

شهید سیدعبدالکریم هاشمی نژاد(رضوان الله علیه) در پنجم مرداد 1311 در شهرستان بهشهر استان مازندران متولد شد و دروس مقدماتی حوزوی را در کوهستان بهشهر و در محضر عالم ربانی و مربی نفوس مرحوم آیت الله شیخ محمد کوهستانی(قدس سره) آموخت و پس از آن در چهارده سالگی رهسپار قم گردید تا از حوزه پررونق و اساتید بزرگ آن بهره ها ببرد.

ایشان با اقامت چهارده ساله در قم از اساتیدی عالی مقام بهره برد و به ویژه از دروس خارج فقه و اصول آیت الله بروجردی و امام خمینی و نیز از دروس علامه طباطبایی توشه های علمی اندوخت وی با ارتحال آیت الله بروجردی در سال 1340، به مشهد مهاجرت کرد و در آنجا علاوه بر تدریس متون عالی فقه و اصول، در درس آیت الله میلانی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهد مجاهد شاگرد مکتب حسینی

مجتهد مجاهد شاگرد مکتب حسینی