مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 21:202021-09-28پزشكي

وزیر بهداشت: با کمبود تخت و امکانات بهداشتی و درمانی در مشهد مواجه هستیم


وزیر بهداشت با اشاره به جمعیت زیاد زائران به مشهد گفت: میزان تخت و امکانات بهداشت و درمان در این شهر کافی نیست و با اینکه امکاناتی همچون بیمارستان فوق تخصصی آستان قدس رضوی نیز به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه شده، - ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت با اشاره به جمعیت زیاد زائران به مشهد گفت: میزان تخت و امکانات بهداشت و درمان در این شهر کافی نیست و با اینکه امکاناتی همچون بیمارستان فوق تخصصی آستان قدس رضوی نیز به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه شده، اما همچنان با کمبودهایی در این حوزه مواجه ایم.

بهرام عین اللهی طی سفر به مشهد و دیدار با تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر رضوی خیلی خوب بوده و با تدابیر اجرا شده در این بارگاه ملکوتی، هم حرمت زائران حفظ شده و هم امکان زیارت فراهم شده است.

وی با تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی در دوره کرونا اظهار کرد: آستان قدس رضوی از همان ابتداء شیوع کرونا و با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت، از اقدامات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا حمایت کرد و به الگویی موفق در این عرصه تبدیل شد.

وزیر بهداشت به نگاه ویژه این وزارتخانه به شهر مشهد هم اشاره کرد و گفت: مشهد را نباید فقط به نسبت جمعیت این شهر دید، این شهر به واسطه حرم مطهر حضرت رضا(ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: با کمبود تخت و امکانات بهداشتی و درمانی در مشهد مواجه هستیم

وزیر بهداشت: با کمبود تخت و امکانات بهداشتی و درمانی در مشهد مواجه هستیم