مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-28پزشكي

راه اندازی مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در شلمچه


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه اندازی مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در شلمچه همزمان با بازگشت زائران خبر داد.

- دکتر شکراله سلمان زاده اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی و با بازگشت زائران از کشور عراق، مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در محل بیمارستان و مرکز پشتیبان بهداشت و درمان جدیدالاحداث شهید سردار سلیمانی در مرز شلمچه راه اندازی شده است تا در صورت شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا، در این محل قرنطینه و بستری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی افزود: در حال حاضر این مرکز با ظرفیت 24 تخت راه اندازی شده است و خدمات طب اورژانس و طب حاد تنفسی را به بیماران ارائه می دهد و در صورت نیاز امکان افزایش آن تا 40 تخت نیز وجود دارد.

سلمان زاده بیان کرد: با استقرار مرکز قرنطینه مرزی شلمچه در صورتی که جواب آزمایش کرونای مسافر راه دور مثبت شود، موضوع به محل زندگی وی اطلاع رسانی می شود و تا زمان فراهم شدن خودرو برای انتقال ایشان به محل زندگی، بیمار موقتاً در این مرکز قرنطینه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقرار 100 گروه برای انجام آزمایش سریع کرونا در بدو بازگشت زائران به کشور، گفت: بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از امروز آغاز شده و 100 گروه از کارکنان بهداشت و فوریت های پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در شلمچه

راه اندازی مرکز قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در شلمچه