مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:352021-09-28اقتصادي

برپایی نمایشگاه به حمایت از تولید ملی کمک می کند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف به نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی کمک می کند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف به نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی کمک می کند.

حمیدرضا ایزدی شامگاه سه شنبه 6 شهریور در مراسم افتتاح سی امین نمایشگاه صنعت مبلمان شیراز، گفت: مهمترین ویژگی این نمایشگاه ها ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است.

ایزدی اضافه کرد: با برپایی نمایشگاه های مختلف برای بسترسازی نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی، تلاش می کنیم.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی، بسترسازی برای رونق تولید را جزو وظایف مهمی دانست که بر عهده سازمان ها و دستگاه های مختلف است.

ایزدی خاطرنشان کرد که یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه های مختلف نیز حمایت عملی از تولید ملی و کمک به رونق فعالیت های تولیدی در بخش های گوناگون است.

رییس سازمان صمت یادآور شد که نمایشگاه صنعت مبلمان شیراز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در سه سالن از مجموعه نمایشگاه های بین المللی استان فارس برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه به حمایت از تولید ملی کمک می کند

برپایی نمایشگاه به حمایت از تولید ملی کمک می کند