مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-28سياسي

مدیریت شهری نباید سیاسی باشد


رییس کل دادگستری کردستان بر تفکیک مدیریت سیاسی از مدیریت تخصصی تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر پایە خدمت بە مردم و تعهد استوار باشد و نباید مدیریت شهری سیاسی شود.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری کردستان بر تفکیک مدیریت سیاسی از مدیریت تخصصی تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید بر پایە خدمت بە مردم و تعهد استوار باشد و نباید مدیریت شهری سیاسی شود.

سید حسین حسینی امروز (7مهر) در مراسم تکریم و معارفە شهردار سنندج اظهار کرد: امروز استان نیازمند مدیری متعهد، دلسوز و جهادگر است؛ و مدیر در صورت نداشتن این ویژگی ها نمی تواند پاسخگو مردم باشد.

وی بر مردمی بودن شهردار تاکید کرد و افزود: داشتن مشارکت مردمی و مردمی بودن از ویژگی های اصلی یک شهردار است.

حسینی بر مشاور محوری مدیران تاکید کرد و عنوان کرد: مدیریت فعلی باید مدیریت مشاورمحور باشد و پیامبر اکرم هموارە بر این امر تاکید داشتە و خود را از این امر مستثنا ندانسته اند.

وی در خصوص پیگیری مدیران وقت گفت: پیگیری امور تا وصول و نتیجە نهایی از ویژگی های یک مدیر است، و مدیر باید حتی در امور جزیی نیز پیگیر باشد.

وی، عدالت محوری را از دیگر ویژگی های یک مدیر مدبر دانست و افزود: باید بە صورت یکسان در خصوص پروژەهای عمرانی برای نقاط مختلف شهر سنندج اقدام کرد؛ لذا منطقه حاشیه نشینی همچون نای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری نباید سیاسی باشد

مدیریت شهری نباید سیاسی باشد