مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-28سياسي

نگاه حمایتی به آسایشگاه معلولین بانو سمیه فراشهرستانی باشد


فرماندار ساوه خواستار حمایت همه جانبه مجموعه دولتی و خیرین استان مرکزی از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بانو سمیه این شهرستان شد.

- نگاه حمایتی به آسایشگاه معلولین بانو "سمیه" فراشهرستانی باشد ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه خواستار حمایت همه جانبه مجموعه دولتی و خیرین استان مرکزی از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بانو سمیه این شهرستان شد.

علی میرزایی سه شنبه 6 مهرماه در جریان بازدید مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، رییس دادگستری و دادستان ساوه و جمعی دیگر از مسئولان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بانو سمیه ساوه اظهار کرد: فعالیت این مرکز صرفا به جامعه هدف شهرستان ساوه محدود نمی شود بلکه خدمات آن به کل زنان معلول استان تعمیم داده شده است، بنابراین باید از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی و نیز مشارکت خیرین استانی برای کمک به آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این مرکز کاملا احصا شده و باید برای برطرف کردن موانع پیش رو برنامه ریزی کرد، افزود: بالا بودن هزینه های جاری این مرکز مهمترین مشکل پیش روست که باید اداره کل بهزیستی استان مرکزی اعتبار بیشتری برای تامین هزینه ها تخصیص دهد.

فرماندار ساوه به وجود برخی دستورالعمل ها و محدودیت منابع مالی برای بازسازی و توسعه فضای فیزیکی این مرکز اشاره کرد و افزود: باید سازوکاری فراهم کرد تا دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حمایتی به آسایشگاه معلولین بانو سمیه فراشهرستانی باشد

نگاه حمایتی به آسایشگاه معلولین بانو سمیه فراشهرستانی باشد