مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-28فناوري

اتصال دو روستای کردستان به شبکه پرسرعت اینترنت موبایل


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات مخابرات در راستای توسعه و تقویت سایت ها و زیرساخت های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه به 3G خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات مخابرات در راستای توسعه و تقویت سایت ها و زیرساخت های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان، از ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه به 3G خبر داد.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مهم که سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخابراتی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات مخابراتی را به دنبال دارد، اظهار کرد: برای ارتقا تکنولوژی دو سایت تلفن همراه از 2G به 3G در روستاهای باینچوب از توابع سنندج و روستای یغواسی از توابع کامیاران مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه با نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز بر روی سایت های مذکور شاهد ارتقا کیفیت دیتای مشتریان تلفن همراه در این نقاط هستیم خاطر نشان ساخت: افزایش سرعت اینترنت همراه و امکان ارسال پیام از طریق صوت و تصویر به طور همزمان از مزایای این اقدام است.

حکمت به تشریح اقدامات صورت گرفته برای ارتقا تکنولوژی در سایت های تلفن همراه پرداخت و اضافه کرد: این پروژه در قالب دو عملیات سخت افزای و نرم افزاری (ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال دو روستای کردستان به شبکه پرسرعت اینترنت موبایل

اتصال دو روستای کردستان به شبکه پرسرعت اینترنت موبایل