مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-28سياسي

ترانزیت هوایی شمال - جنوب برقرار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران راه اندازی پرواز نوشهر- کیش را اولین ترانزیت هوایی بین شمال و جنوب ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه شامگاه سه شنبه در مراسم روز جهانگردی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یک زنجیره می تواند به رونق حمل و نقل هوایی در این استان کمک کند و هرگونه غفلت و بی برنامگی در این زمینه می تواند به زمینگیر شدن این پروازها منجر شود.

وی اظهار کرد: تلاش های زیادی برای برقراری پرواز نوشهر - کیش براساس نیاز سنجی و خواسته مردم خطه غرب مازندران صورت گرفته و قرار است این پرواز در 19 مهر ماه جاری انجام گیرد، منتهی در نخستین گام باید امکانات امنیتی، مکان اقامتی، نوع خودرو، نحوه برخورد و بلد بودن زبان های خارجی با گردشگران خارجی هنگام فرود در فرودگاه های این استان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران با اهمیت جلوه دادن این پرواز در آینده از زوایای مختلف گفت: به این پرواز باید با نگاهی فراتر این مسیر نگریست و باید در پی برنامه ریزی برای جذب مسافران مسیرهای پروازی نوشهر - کیش - عمان و دبی باشیم چرا که بیشترین گردشگران پیش از کرونا به مازندران از این کشورها بودند.

فرزانه افزود: در پیش بودن رویداد بین المللی 2022 و جام جهانی قطر و کشورهای عضو اکو، همه این ظرفیت ها باعث سرازیر شدن دستکم 25 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت هوایی شمال - جنوب برقرار می شود

ترانزیت هوایی شمال - جنوب برقرار می شود