مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-28اقتصادي

افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی این اداره کل در سال 1400 نسبت به سال 1399 خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی این اداره کل در سال 1400 نسبت به سال 1399 خبر داد.

یعقوب گویلیان امروز (7مهر) در مراسم تجلیل از بسیجیان، آزادگان و ایثارگران اداره کل گفت: با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‎ ریزی استان اعتبارات بخش عمرانی اداره کل 300 درصد و اعتبارات جاری نیز حدود 67 درصد نسبت سال قبل افزایش داده شد که نوید بخش آینده ای بهتر برای بخش های اداری این اداره کل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان کارکنان ایثارگر و بسیجی را نعمتی بزرگ برای اداره کل برشمرد و عنوان کرد: در حوزه های مختلفی از جمله پژوهش، تحقیقات، احیاء و مرمت آثار تاریخی و امور رفاهی کارکنان طی سالیان متمادی با توجه به کمبود اعتبارات همواره با مشکل جدی روبه رو بودیم که با این افزایش اعتبارات در آینده می توان اقدام های موثرتر و بهتری در تمامی حوزه به ویژه رفاه و آسایش کارکنان انجام داد.

وی عنوان کرد: در این برهه از زمان که سالم و تندرست در کنار هم هستیم باید قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم و در راستای عمران و آبادانی استان و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی کردستان

افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل میراث فرهنگی کردستان