مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-28اقتصادي

چه زمانی صنعت گردشگری بهبود می یابد؟


19 تاثیرات اجتماعی و اقتصادی گسترده ای داشته و باعث شده است تا کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه آسیب های بسیاری را تجربه کنند و در این میان، - ایسنا/خراسان رضوی بیماری همه گیر کووید -19 تاثیرات اجتماعی و اقتصادی گسترده ای داشته و باعث شده است تا کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه آسیب های بسیاری را تجربه کنند و در این میان، برخی از گروه ها بیشترین آسیب را دیده اند بنابراین شروع دوباره گردشگری در آغاز بهبود و رشد موثر خواهد بود و البته ضروری است که همه از مزایای آن بهره مند شوند.

محققان با پاسخ به این سوال که صنعت گردشگری کشورهای مختلف چگونه تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفتند و چه موقع بهبود خواهند یافت موارد مختلفی را بررسی کردند که به عنوان نمونه گردشگری برخی از کشورها در ایام کرونایی در ذیل ارائه شده است.

گردشگری چین صنعت مسافرت و گردشگری چین از دهه 1980، پس از آغاز دوران اصلاحات و گشایش دولت، به محرک اصلی اقتصاد داخلی این کشور تبدیل شده است.

گردشگری این کشور را به یکی از پرجنب وجوش ترین بازارهای مسافرتی در جهان تبدیل کرده است.

با این حال، این صنعت به دلیل قرنطینه، محدودیت های سفر و ترس مسافران از ابتلا به بیماری کووید -19، یکی از سخت ترین آسیب های همه گیری ویروس کرونا را متحمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی صنعت گردشگری بهبود می یابد؟

چه زمانی صنعت گردشگری بهبود می یابد؟