مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-28سياسي

توزیع 3 هزار جهیزیه بین نیازمندان به همت قرارگاه کمک مومنانه سپاه اصفهان


جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفان است، گفت: تا هفته اخیر 3 هزار جهیزیه با کالاهای ایرانی توزیع شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، سردار علی مقواساز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای قرغن اظهار کرد: در دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب دستوری به سپاه دادند که قرارگاه به میدان آمده است و در کنار مسؤولانی که بسیاری از آن ها دغدغه مند هستند، قرار گرفته، اما محرومیت زیاد است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: در جلسه ای که با سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، اولویت اول استان را کم آبی عنوان کردیم همه استان از کم آبی رنج می برد؛ سپاه آماده است که در کنار مسؤولان بتواند محرومیتی را از این روستا کم کند.

دستگیری محرومان در هر نقطه یکی از رسالت های سپاه وی همچنین در آیین افتتاح منزل مسکونی روستای گوگد اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم امروز سپاه و مسؤولان این است که دست محرومان را در هر نقطه ای از استان که هستند، بگیرند.

س مقواساز با اشاره به خدمات زیاد و بزرگ گروه های جهادی در دو سال اخیر تصریح کرد: خدمات گروه های جهادی در رشته هایی مانند اشتغال، تهیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار جهیزیه بین نیازمندان به همت قرارگاه کمک مومنانه سپاه اصفهان

توزیع 3 هزار جهیزیه بین نیازمندان به همت قرارگاه کمک مومنانه سپاه اصفهان