مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:102021-09-28بين الملل

اتحادیه اروپا و ناتو در مسئله کوزوو ورود کنند


در پی تشدید تنش ها در مرز کوزوو، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از اتحادیه اروپا و ناتو خواست تا پریشتینا را وادار کنند نیروهایش را از شمال این کشور تخلیه کند.

- به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تشدید تنش ها میان صربستان و کوزوو، از اتحادیه اروپا و ناتو خواست تا پریشتینا را وادار به تخلیه نیروهایش از شمال کوزوو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص اعلام کرد: ما نگران بحران در حال گسترشی هستیم که در کوزوو مشاهده می کنیم.

وی در بیانیه ای که توسط وزارت خارجه روسیه منتشر شد، تاکید کرد: امروز مشخص است که شرایط هر لحظه در حال بدتر شدن است، بار دیگر تاکید می کنیم که نیروهای ناتو و اتحادیه اروپا در کوزوو با استفاده از اختیارات خود جلوی این مشکل را گرفته و مسئولیت کامل محافظت از غیرنظامیان و برقراری صلح و امنیت را بر عهده بگیرد.

زاخارووا تأکید کرد: وقت آن رسیده تا با تمام قوا کوزوو را وادار به عقب کشیدن نیروهای امنیتی خود از شمال این کشور کرده و نگذاریم این وضعیت به درگیری آشکار تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفایننشال تایمز، تنش ها در مرز میان کوزو و صربستان در روزهای اخیر زمانی تشدید شد که گروهی از صرب ها با به آتش کشیدن یک دفتر دولتی به مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا و ناتو در مسئله کوزوو ورود کنند

اتحادیه اروپا و ناتو در مسئله کوزوو ورود کنند