مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-28سياسي

مردم 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند


مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به افزایش مشارکت های مردمی در حمایت از نیازمندان گفت: با وجود مشکلات بسیار، مردم قم خیلی خوب در صحنه حضور دارند و در 6 ماهه گذشته 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اکبر میرشکار امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با ارائه گزارشی از عملکرد 5 ساله اخیر کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: با وجود مشکلات بسیار، مردم قم خیلی خوب در صحنه حضور دارند و در 6 ماهه گذشته 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با اشاره به افزایش مراجعه محرومان به کمیته امداد قم عنوان کرد: در 6 ماهه گذشته بیش از 27 هزار نفر مراجه داشتیم که در حد توان مشکل بیشتر آن ها را رفع کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: تلاش ما در کمیته امداد استان گسترش نگاه و روحیه جهادی در میان کارکنان کمیته امداد است و با گزارش مستمر از عملکردمان در استان اعتماد اقشارمختلف مردم را جلب کردیم و ثمره این اعتماد این است که درآمدهای عمومی کمیته امداد از 19 میلیاردتومان در سال 95 به 130 میلیاردتومان در سال 1400 رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مردم 76 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند