مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:502021-09-28سياسي

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و توانمندسازی در استان کرمان؛ به زودی


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آینده نزدیک در سپاه ثارالله استان کرمان تصمیم داریم با نیروهای جهادی و جوان و پیشکسوتان جریان انقلاب چهار قرارگاه در استان فعال کنیم که دو مورد در جنوب و شرق استان برای محرومیت زدایی و اولویت بندی مسائل مهم استان فعالیت خواهد کرد.

- فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و توانمندسازی در استان کرمان؛ به زودی ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آینده نزدیک در سپاه ثارالله استان کرمان تصمیم داریم با نیروهای جهادی و جوان و پیشکسوتان جریان انقلاب چهار قرارگاه در استان فعال کنیم که دو مورد در جنوب و شرق استان برای محرومیت زدایی و اولویت بندی مسائل مهم استان فعالیت خواهد کرد.

سردار حسین معروفی غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: شهدا محور وحدت هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همه شهداست و بیت الزهرا قلب ها را آرام می کند.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم ویژگی های نیروهای مسلح ما در دنیا و دنیای اسلام منحصر به فرد است، افزود: رسالت گام دوم انقلاب این است که برای ظهور مهیا شویم و ما(نیروهای مسلح) سربازان این بسترسازی هستیم و بیانیه گام دوم بزرگ ترین سند بالادستی است و حاج قاسم این بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و توانمندسازی در استان کرمان؛ به زودی

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و توانمندسازی در استان کرمان؛ به زودی