مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-28فناوري

15 مهر؛ آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان داناپلاس


15 مهر، آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دانا پلاس، این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده تا طرح +C این پلتفرم را به جای 550 هزار تومان، به صورت رایگان تهیه و فعال کنند.

این طرح، به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها، با هدف کمک به توسعه آموزش آنلاین در شرایط همه گیری بیماری کرونا، تا 15 مهر ماه 1400، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال سازی، قابل استفاده است.

با فعال سازی رایگان این طرح، کاربران می توانند از امکاناتی مانند تعداد نامحدود وبینار، کلاس، جلسه و رویداد با حضور 150 نفر شرکت کننده همزمان و امکان استفاده همزمان از پنج وب کم، بهره مند شوند.

همچنین با یکپارچه سازی بستر برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس با سامانه های مدیریت آموزشی، امکاناتی مانند برگزاری آزمون های آنلاین، ارسال انواع مختلف فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و بسیاری امکانات دیگر، در دسترس مراکز آموزشی قرار گرفته است.

دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست های مجازی و وبینار است که توسط ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مهر؛ آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان داناپلاس

15 مهر؛ آخرین فرصت برای فعال سازی طرح رایگان داناپلاس