مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-28حوادث

کشف جسد یک کوهنورد در ارتفاعات الوند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان، از پیدا شدن جسد شخصی که در دوم مهرماه مفقود شده بود، در منطقه کلاغ لانه کوهستان الوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمید عرفی یگانه با اشاره به اینکه شخص مذکور در منطقه ی کلاغ لانه به علت سقوط از ارتفاع فوت شده است، گفت: در روز دوشنبه 5 مهرماه طی تماس تلفنی از کلانتری 12 با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این جمعیت خبر از مفقودی شخصی 51 ساله در دوزخ دره واقع درکوهستان الوند داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر تیم امداد کوهستان هلال احمر در شهرستان همدان به حالت آماده باش درآمده و راهی محل مفقود شدن شخص مذکور شدند.

عرفی یگانه با ذکر این مطلب که نجاتگران پایگاه امداد کوهستان دشت میشان در ساعت 12:40 دقیقه ظهر 5 مهرماه به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: در ادامه جستجوها مشخص شد که فرد موردنظر در منطقه ی کلاغ لانه به علت سقوط از ارتفاع فوت شده است که پس از تثبیت با بسکت، اقدام به انتقال جسد کردند و با همراهی کوهنوردان حاضر در محل، ابتدا جسد را به تخت نادر و در ادامه با همکاری و همراهی اعضای تیم واکنش سریع استان همدان، جسد شخص فوت شده را به ایستگاه تله کابین واقع در دشت میشان انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد یک کوهنورد در ارتفاعات الوند

کشف جسد یک کوهنورد در ارتفاعات الوند