مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-28حوادث

کلاهبرداری 400 میلیون تومانی با ترفند تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی!


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردارانی خبر داد که با جعل اسناد، 400 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند.

- سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 2 کلاهبردار خبر داد که با جعل اسناد کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه دالوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: سیزدهم تیر ماه پرونده ای از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و جعل به این یگان ارجاع شد و در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد که شاکی برای معرفی دخترش به یکی از دانشگاههای علوم پزشکی با شخصی به نام عماد آشنا شده که وی با ارائه اسنادی منتسب به دانشگاه پس از اخذ مبلغی بالغ بر 400 میلیون تومان در سال 1396 به شاکی اعلام کرده که فرزندش در دانشگاه پذیرفته شده و از سال تحصیلی جدید می تواند در آن دانشکده به ادامه تحصیل خود بپردازد که پس از شروع سال تحصیلی مشخص می شود اسناد ارائه شده جعلی بوده و هیچ گونه اعتباری ندارد.

وی تصریح کرد: با عنایت به محتویات پرونده و نیز جرم حادث شده تحقیقات پلیسی برای شناسایی جاعل و عاملین بزه کلاهبرداری کارآگاهان این پایگاه با بهره گیری از استعدادهای موجود و بررسی سوابق مشابه و با تحقیقات انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 400 میلیون تومانی با ترفند تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی!

کلاهبرداری 400 میلیون تومانی با ترفند تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی!