مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-28حوادث

ضربه سنگین اداره اطلاعات به قاچاقچیان سلاح


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از کشف بیش از یکصد قبضه سلاح کمری و تجهیزات مرتبط با آن و دستگیری متهمین در این شهرستان خبر داد.

- حبیب اله سپهرآیین در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای گذشته، مجموعاً تعداد 103 قبضه سلاح کمری در دو کلاس مختلف، 189 تیغه خشاب و مقادیری فشنگ مربوطه کشف، متهمان دستگیر و با قرار وثیقه متناسب راهی زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسلحه و تجهیزات یادشده، ساخت کشور ترکیه هستند، عنوان کرد: متأسفانه ساخت سلاح های بی کیفیت و یکبار مصرف در برخی نقاط از جمله همسایگان ما منجر به بروز حوادث و سوانح جبران ناپذیری برای شهروندان شده است که لزوم هوشیاری در این باره ضروری به نظر می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز ماست و در این مسیر ذره ای مماشات نخواهیم کرد و همان گونه که بارها تاکید شده است ضابطین قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی در این خصوص با اشراف همه فعل و انفعالات را رصد و با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در امنیت و آرامش مردم از طرق مختلف از جمله قاچاق سلاح باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه سنگین اداره اطلاعات به قاچاقچیان سلاح

ضربه سنگین اداره اطلاعات به قاچاقچیان سلاح